Konya Ereğli Ticaret ve Sanayi Odası Web Sitesine Hoşgeldiniz

E-Posta : konyaereglitso@tobb.org.tr

Telefon : 0332 713 10 73

Kalite ve Şikayet Politikamız

Ana Sayfa » Kalite ve Şikayet Politikamız

KALİTE VE ŞİKAYET POLİTİKAMIZ

  • Ekonomik ve sosyal değişimin yarattığı beklenti ve ihtiyaçlara uygun olarak hizmetlerimizi sürekli iyileştirmek, geliştirmek ve çeşitlendirmek,
  • Faaliyet alanlarımızda öncü kurum olmamızı sağlayan kalite yönetim sistemimizin gereklerini tam olarak gerçekleştirmek ve etkinliğini sürekli iyileştirmek,
  • Risk temelli düşünmeye dayalı yönetim anlayışı ile risk ve fırsatları gözeterek, süreçlerimizde en yüksek performansa ulaşmak,
  • Üyelerimizin taleplerini en iyi şekilde karşılamak için işbirliği içinde olmak, üyelerimizin gelişimi için katkıda bulunmak,
  • İş yaşamındaki yenilikçi yaklaşımları benimseyen yönetim anlayışı ve güçlü çalışanlarımız ile birlikte süratli ,eksiksiz, güler yüzlü, etkin hizmet sunmak,
  • Şikayetleri çözmek ve şikayet yönetim yapısını iyileştirmek için ihtiyaç duyulan kaynakları sağlamak,
  • Şikayetleri adil, tarafsız ve mali yükümlülük getirmeden incelemek,
  • Şikayetlerin çözümlenmesinde objektiflik, üye odaklı, mevzuata uygun iyileştirme prensiplerinin tüm çalışanlar tarafından benimsenmesini sağlamak,
  • Üye memnuniyetini sağlayan, modern ve öncü bir oda olmaktır.

 

Bu içerik toplam 408 kişi tarafından okunmuş.
TR / ENG
WhatsApp Şikeyet-Öneri-0 530 340 9651