Konya Ereğli Ticaret ve Sanayi Odası Web Sitesine Hoşgeldiniz

E-Posta : konyaereglitso@tobb.org.tr

Telefon : 0332 713 10 73

Şikayet Yönetim Sistemi

Ana Sayfa » Şikayet Yönetim Sistemi

EREĞLİ KONYA TİCARET VE SANAYİ ODASI

MÜŞTERİ ŞİKAYET YÖNETİM SÜRECİ

Şikâyetlerin ele alınması prosesinin değerlendirmesi şikâyetçi için ücretsizdir.

Şikâyetçi ile ilgili, kişisel bilgiler gerekli olduğunda, sadece kuruluş içerisinde şikâyetin ele alınması amacıyla elde edilebilir ve müşteri veya şikâyetçi bunun açıklanmasına açıkça rıza göstermedikçe, bunlar açıklanmaz.

Şikayetin çözüm süresi şikayetin derecesine göre değişiklik gösterebilmektedir.

Bildirimleri Kayıt Altına Alma

Üyelerimiz tarafından iletilen şikayetler farklı kayıt numaraları altında kayıt edilir ve üyemizin tercih ettiği geri dönüş kanalına göre, kayıt altına alındığına dair bilgilendirme yapılmaktadır. Paylaşılan her türlü kişisel bilgi gizlilik politikası doğrultusunda muhafaza edilmektedir.

Şikayetin İncelenmesi ve Değerlendirilmesi

Ereğli TSO kendisine ulaşan şikayetin önceliğini göz önüne alarak makul bir çabayla araştırma gerçekleştirir.

Hızlı bir çözüm bulunamıyorsa, şikayetçinin yerinde incelemelerde bulunmak için ziyaret gerekebilir. Müşteri Memnuniyet Yönetim Temsilcisi elde ettiği bulguyu Ereğli TSO’da şikayetin muhataplarına incelemeleri için gönderir.

Nihai Bilgilendirme

Müşteri şikayetlerinin mümkün olan en kısa sürede yanıtlanması Odamızın önceliklerindendir. İletilen tüm şikayetler objektif ve adil olarak değerlendirir, üyelerimiz kendisine iletilen bilgilendirmeden memnun olduğunda şikayet kaydı sonuçlandırılır.

Sürekli İyileştirme

Şikayetlerin yinelenmesini engellemek amacıyla düzeltici faaliyetler belirlenerek süreçlerimizi sürekli revize ederiz. Yapılan iyileştirme faaliyetlerin etkinliği sürekli izlenir.

Müşteri Şikayet İletişim Kanalları

www.ertso.org.tr  Web sitemizdeki  “

  • 537 592 10 73 Whatsapp hattı üzerinden mesaj ile
  • 332 713 10 73 no’lu telefon aracılığı ile
  • 332 713 18 02  no’lu fax aracılığı ile
  • konyaereglitso@tobb.org.tr E-mail adresine e-posta ile
  • konyaereglitso instagram sosyal medya hesabı üzerinden
  • konyaereglitsotwitter sosyal medya hesabı üzerinden
  • Tüm personelimizle yüz yüze yaptığınız görüşmelerde ve üye ziyaretlerimizde bize bildirebilirsiniz.

Ereğli TSO , tüm iletişim kanallarından iletilen şikayetleri kayıt altına alır ve hizmetlerini iyileştirme yönünde bir fırsat olarak değerlendirir.

Dilek, şikayet ve önerilerinizde iletişim bilgilerinizi paylaşmanız durumunda çözüm sürecince gerekli bilgilendirmeler tarafınıza yapılacaktır.

 

 

ERTSO-EK-002 ŞİKAYET YÖNETİM SİSTEMİ EL KİTABI

FR-011 ÜYE ANKET FORMU

FR-022 ŞİKAYET ÖNERİ FORMU

ERTSO-SP-004 GERİ BESLEME SÜREÇ PLANI

Bu içerik toplam 523 kişi tarafından okunmuş.
TR / ENG
WhatsApp Şikeyet-Öneri-0 537 592 1073