Konya Ereğli Ticaret ve Sanayi Odası Web Sitesine Hoşgeldiniz

E-Posta : konyaereglitso@tobb.org.tr

Telefon : 0332 713 10 73

Tedarikçi Yönetimi ve Tedarikçi Risk Yönetimi Semineri

Ana Sayfa » Duyurular » Tedarikçi Yönetimi ve Tedarikçi Risk Yönetimi Semineri

Sayın Üyemiz;

İLGİ : TOBB’nin 12/10/2021 Tarih ve 34221550-050.99-9206 Sayılı Yazısında;

TOBB Tedarikçi Geliştirme Programı kapsamında, Tedarikçi Yönetimi ve Tedarikçi Risk Yönetimi Toplantısı 21 Ekim 2021 Perşembe günü saat 14:00’te internet üzerinden gerçekleştirilecektir. Seminere ilişkin davet ekte sunulmaktadır.
Birliğimiz organizasyonunda gerçekleştirilecek olan seminerde; iş dünyasının beklentilerine katkıda bulunmak amacıyla tedarik zinciri yönetimi prensipleri ve iyi uygulamaları, tedarik zinciri yönetim uygulamalarındaki ihtiyaçlar anlatılacak olup, seminer sonunda katılımcıların konu hakkındaki soruları cevaplandırılacaktır.

TOBB Tedarikçi Geliştirme Programı:
Tedarikçi Yönetimi ve Tedarikçi Risk Yönetimi Toplantısı
(Webinar – İnternet Üzerinden)
21 Ekim 2021 Perşembe – Saat: 14:00
Seminere katılım adresi: http://webinar.tobb.org.tr
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği tarafından gerçekleştirilecek olan webinarda, iş dünyasının beklentilerine katkıda bulunmak amacıyla tedarik zinciri yönetimi prensipleri ve iyi uygulamaları,
tedarik zinciri yönetim uygulamalarındaki ihtiyaçlar anlatılacak olup, seminer sonunda katılımcıların konu hakkındaki soruları cevaplandırılacaktır.
Seminere
http://webinar.tobb.org.tr
linkinden katılabilirsiniz.
Tüm üyelere katılım ücretsizdir.
Program:
14:00 –14:15 Açılış Konuşması
14:15 –15:45 Tedarikçi Yönetimi ve Tedarikçi Risk Yönetimi Paneli
Arda POLAT-Türkiye Ekonomi Bankası Tedarik Direktörü
Nur YAPÇA-Satın Alma Eğitmeni ve Danışmanı
15:45 – 16:00 Soru-Cevap
Seminer ile ilgili iletişim: kobi@tobb.org.tr, 0312 218 24 54

Saygılarımızla…

Bu içerik toplam 125 kişi tarafından okunmuş.

    Dijital İmza Beyannamesi                                 Hakkında

01 Mart 2022 

T.C. KONYA EREĞLİ  TİCARET SİCİLİ MÜDÜRLÜĞÜ’NDEN

Mersis Sistemi üzerinden yapılan her türlü kuruluş ve değişiklik işlemlerinde 01 Mart 2022 tarihinden itibaren “YETKİ KABUL İŞLEMLERİ” Modülü devreye alınmıştır.

Bu Modül sayesinde yeni kimlik kartı ile YETKİLİ olarak eklenen yetkililer için İMZA BEYANI talep edilmeyecektir. Ayrıca yetkili olanlardan aldığımız görev kabul beyanı için de elektronik onay (izin) sistemi devreye girmiştir. TC Kimlik numarası ile sisteme girilen YETKİLİLER için “YETKİ KABUL İŞLEMLERİ” Modülü üzerinden elektronik onay verilmesi şartı getirilmiştir.  Bu işlemler ile ilgili kullanım kılavuzu ekte sunulmuştur.

Bilgilerinize sunulur.

Dijital İmza Beyannamesi İşlemleri  ve Görev Kabul Beyanı 

kullanım kılavuzu

Elektronik Belge ve Online Tahsilat Hizmeti

Üyelerimize en hızlı ve en kaliteli hizmeti sunabilmek amacıyla hayata geçirilen online belge talebi ve tahsilat sistemi üyelerimizin kullanımına açılmıştır.

Elektronik belge sistemine sadece firma imza yetkilileri kayıt olabilmektedir. Kayıt öncesinde firma yetkilisinin cep telefon numarasının Odamıza bildirilmesi gerekmektedir. Doğrulama kodu firma yetkilisinin cep telefonuna kayıt esnasında gönderilecektir.

E-imzalı olarak 7/24 alabileceğiniz belgelerimiz:

Bildirim için; Firma Sicil No, Firma Ünvanı, Yetkili Adı Soyadı, Yetkili TC No, Yetkili e-mail ve Yetkili GSM No bilgilerinizi konyaereglitso@tobb.org.tr adresimize mail ile gönderiniz.

Teknik Destek:

332 713 10 73-Dahili 101

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TR / ENG
WhatsApp Şikeyet-Öneri-0 530 340 9651